Senaste dagens händelser

Min Kenta kaffemugg har kommit! <3
Restgarnraggsockor till barn.
Våra sockor som vi beställde av Lotta! <3
Gul Hibiskus som slagit ut idag!
 
I helgen var vi och dottern på två kyrkogårdar, till helgen ska vi till den tredje.
 
Nu har jag stickat sex par raggsockor, men det blev lite garn över, så det blev ett par av restgarner med.
 
Men för mig och min samvo duger inte mina sockor, vi har beställt av Lotta! Fina och varma!
 
I morse hade den enkla gula Hibiskusen slagit ut.
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 Kaffemugg med Kenta på!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ni är såå fina <3
Kul att ni tycker om mina sockar men dina är fina också.
Det är så fint på kyrkogårdarna den här tiden på året när alla ljusen lyser så fint.
Kramar <3 & tack igen <3

Svar: Vist har vi fina sockor! :) Varma är de med! :) Ja vi var ganska tidigt på kyrkogårdarna, men det var proppat med ljus på Minneslunden, vi lade dit en gipsängel med. Sedan var vi till en annan kyrkogård och tände två marschaller och och lade dit en gravsmyckning. På tredje kyrkogården ska vi till helgen, då pappa fyller år, men både ena kusinen och Jennifer med familj var där och tände ljus.
Kram! <3
Kattägare

2015-11-03 @ 19:56:53
URL: http://nouw.com/lottashullerombuller

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0