Idag firade vi Jennifer fast hon fyller år i morgon!

 
Idag firade vi Jennifer, fast hon fyller år i morgon, den 9/2.
 
Jag var där (sambon hade feberfrossa hennes farmor o farfar var sjuka också), hennes kusin med familj, hennes svärföräldrar, hennes farbror och hennes väninna med barn.
 
Ha en bra kväll!
 
KRAM!
 
 Johan o Jennifer
Farbror Gunnar, svärfar Kjell o svärmor Christina
Melker med ryggen till, kusinbarnet Moa, kusinbarnet Klara, deras pappa Tobbe och deras mamma (kusin) Therese
Jennifer öppnar presenter, (Tindras rygg) och Anton
Melker släpar på en påse med papper! (ibakgrunden Tindra o Anton)

Kommentarer
Postat av: frida ehn(25frida)

Hej! Vad kul att du kunde gå på eran dotters kalas. Tråkigt att några var sjuk. Många som är sjuka ochförkylda nu. Själv har jag blivit förkyld igen med hosta och hes röst

Svar: Ja det är många sjuka! Krya på dig! Du får vara tyst lite o dricka honungste!
Kattägare

2015-02-08 @ 17:22:34
Postat av: Lotta

Visst är det kul att se barnen bli äldre och samtidigt veta att inte vi blir det... :)
Ser ut som ett trevligt kalas, synd om dom sjuka som inte kunde vara med.
Kram!

Svar: Ja det var synd om dem, men Peter fick dubbelt så mycket tårta med hem (de hade två tårtor). Ja barnen blir äldre de, tur att de blir de och växer! Vi möts väl på halva vägen, jag har gått ner 5 cm p g a kortison! :)
Kram!
Kattägare

2015-02-09 @ 10:20:42
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se
Postat av: frida ehn(25frida)

Jag dricker mycket honungste och sen drickerjag också mycket juice med egenpressad apelsin och citronsaft och sen äter jag mycket halstabletter och droch hostmedicin. Sen blir det också mycket vatten.

Svar: Jag dricker Havtornsjuice varje dag. Är förkyld med feber nu, men det var länge sen sist! :)
Kattägare

2015-02-10 @ 09:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0