Nu har det kommit lite med Posten denna vecka

 
Den här veckan har det kommit en pelargonstickling, som jag köpte av en Fb-vän. Den heter Louise och blir rosa/vit.
 
Sedan kom en rosa Hibiskus som jag köpte på Tradera.
 
Till slut kom ett par raggsockor till sambon i Hammarbyfärgerna från Lotta i Östersund.
 
Ha en bra natt till fredag och en bra fredag!
 
KRAM!!
 
 Pelargon Louise från en krukväxtgrupp på Fb.
Rosa Hibiskus med knopp från Tradera!
Hammarbysockor till sambon från Lotta i Östersund!

Kommentarer
Postat av: frida ehn(25frida)

Vad kul att få lite nya blommor. Fina sockar sambon har fått.
Jag tycker denna vecka har gåtuså fort

Svar: Alltid kul med nya små blommor som man får följa från början! Sambon gillade verkligen sina Hammarbysockor! Hoppas att du känner dig bättre nu!
Kattägare

2014-09-05 @ 04:46:20
Postat av: Lotta

Vad roligt att Peter tyckte om sockarna, det värmer i mitt hjärta.
Dom fina gardinerna som jag fick av dig kom idag. Tusen tack snälla Jane.
Lycka till med blommorna!
Kramar!

Svar: Vad bra att du gillade gardinerna då! Tack! Det kommer två Hibiskusar nästa vecka också, gratis! För att jag sa till en Fb-vän att hon sålde sina skott alldeles för billigt på gruppen, 20:-, hon fick närmare 200:- på Tradera! Det var hon så tacksam för!
Kram!
Kattägare

2014-09-05 @ 10:13:03
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se
Postat av: frida ehn(25frida)

Jag börjar känna mig bättre och bättre. I går orka jag gå på stan och sen se på bio med mina föräldrar. Idag ska jag gå på en promenad senare med min mamwa

Svar: Det låter bra!
Kattägare

2014-09-05 @ 13:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0