Igår var jag ute nästan hela dagen

 
Det började med att vi handlade för två veckor c:a. På hemvägen hämtade jag tre paket, ett från Ellos med underkjol och mysbyxor, ett från Let´s Deal med fodrade tofflor och ett från Atelje Margareta med garner, ska försöka mig på en tröja till äldsta barnbarnet!
 
Sedan var det tandläkarens tur, för undersökning. När hon dragit av alla bidrag vart det 40:- att betala! Inga hål.
 
Sedan åkte vi till dottern och fikade, där var barnbarn och tre dagbarn. De hade varit ute i en lekpark på förmiddagen. Tre var lite trötta och sov middag.
 
Sedan vart det hem och åt middag och sedan TV och fika!
 
Nedan lite bilder på vad som hände i växtriket i torsdags.
 
Ha en bra helg!!
 
Kram!
 
 En Doktor Westerlund kom, som jag köpt på Tradera.
En Hibiskusstickling kom, som jag fick av en fb-vän.
På övre o undre bilden har jag planterat Hibiskusfrön i krukor, som förut stod i växthuset!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter som en trevlig dag.
Då får du lägga ut bild på tröjan du ska sticka.
Fina blommor!
Kram!

Svar: Stickar inte efter något mönster, men en Hammarbytröja till Anton ska det bli! I morgon blir det vårdcentralen!
Kram!
Kattägare

2014-10-18 @ 10:39:29
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0