Dagarna bara flyter iväg, känner mig lätt stressad

 
Igår började dagen utomhus kl 15, jag var hos distriktsläkarmottagningen och fick Läkarutlåtande till Handikappsersättning, sedan Kappahl där jag hade 25% rabatt, sedan apoteket, efter det Tobaksaffären, men paketet var på avvägar. Efter det kom sambon och vi åkte till andra sidan centrum och handlade lite på Ö&B, bl a gravlyktor, toapapper, sköljmedel, kaffe, m m. Sedan blev det ett stopp på hemvägen vid Konsum och in och handla lite där och posta Traderapaket.
 
Har börjat på min stickning på kvällarna. Har inget mönster, stickar fritt.
 
Ha en bra fredag!
 
Kram!
 
 Farsta Centrum (en av fyra delar)
Början på min stickning till Anton (Hammarbyfärgerna)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0