Idag var på sightsing

 
På eftermiddagen var jag på distriktsläkaren, VIRUS! Har haft feber, varit förkyld och haft ont i halsen i två veckor!
 
Sambon skjutsade mig dit och hem. På hemvägen tog jag ett kort på ungdomsgården "Tuben", vid tunnelbanan.
 
Sedan åkte vi till pizzerian och köpte pizza och sallad till oss och dottern. När vi kom dit hade Melker över 39 grader i feber. Anton  klädde ut sig. Han var pigg! En av dagbarnen gillar att klä ut sig, sedan har det smittat av sig! Den svarta filthatten som Anton har på sig , köpte jag i tonåren och hade den. Sedan när dottern var liten tyckte hon om den och hade den på sig. Nu tycker Anton om den och klär ut sig i den!  Vi tittade på Let´s Dance och åkte hem sedan.
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frida ehn(25frida)

Hej! Vam kul att ni var hos eran dotter med familj och åt god mat och titta på let's dance. Men inte kul att du har feber och ont i halsen. Lider med dej som lätt blir sjuk.

Svar: Ja, men det beror ju på att jag har så dåligt immunförsvar för min tarmsjukdom. Vi var där till nästan kl 22.00! KRAM till dig! <3!
Kattägare

2014-03-08 @ 08:43:29
Postat av: Frida Ehn

tycker det är tråkigt att du ska ha dåligt immunförsvar..
idag har jag varit på jysk och handlat elektriska ljus som man har en liten fjärkontroll till som gör att man kan tända och släka ljusen med den.. köpte en förpackning med tre ljus och fjärkontroll i för 149 kr. köpte sån för att ha i mitt vardagsrum på mitt soffbord så att min katt inte bränner sin svanstipp igen när hon sitter mycket på bordet..

Svar: Vi har en vit lykta på vardagsrumsbordet med värmeljus i, då kommer inte katterna åt den! Skulle vilja se lite bilder på katter och sådant du köper! Kram!
Kattägare

2014-03-08 @ 15:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0