Vi var i centrum idag

 
 
Det var inte lika varmt när vi åkte på förmiddagen till centrum, 18 grader. Jag skulle vi byta plåster på mitt sår på låret, där det inte finns något skinn, troligen p g a min psoriasis.
 
Sedan var det blomsteraffären och frågade efter vitmossa till orkidéer, men de hade de inte där.
 
Sedan gick vi till Ö & B och handlade lite billiga saker.
 
Till sist hämtade sambon lite mediciner på apoteket.
 
Tog några bilder på blommor, när vi klivit ur bilen!
 
Ha en bra fortsatt dag!
 
Kram!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frida ehn(25frida)

Låter inte kul att du har ett sår på skinkan. Denna vecka har jag haft mycket att göra på jobbet och hemma. Ska bli skönt att få åka bort i morgon lördag på släktträff

Svar: Nej, det gör ont det såret, eftersom det inte är något skinn där! Ska skriva ny blogg nu!
Kattägare

2014-06-13 @ 05:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0