Idag har vi varit ute och åkt!

 
Först var vi till cebtrum o tog ut pengar, gick in på apoteket och köpte en blombukett.
 
Sedan åkte vi till Minneslunden där mamma ligger. Idag var det fem år sedan hon dog. Vi satte dit blombuketten.
 
Hem en liten stund. Sedan åkte vi och firade Anton i förskott på 3-årsdagen. (Han fyller på tisdag egentligen).
 
Mycket folk, bl a sex barn. Mycket presenter!
 
Ha en bra kväll!!
 
Kram!
 
 Blombuketten vi satte på Minneslunden
Minneslunden
Anton fick en trehjuling av farmor o farfar
Sambons bror med sitt barnbarn Klara
 

Kommentarer
Postat av: Frida Ehn(25frida) från grattisbio

vad kul ni verkar ha haft det i går när ni var på Antons födelsedagskalas.. i juli ska jag och min kille åka till min killes familjegrav och sätta lite blommor för hans pappa och mamma som är döda.. min killes pappa har varit död i 45 år och hans mamma har snart varit död i 2 år..
i går var jag på släktträff med med mina föräldrar, mina systrar, tre syskonbarn, min faster med man och ett av mina kusiner och min farbror med sambo.. min kille, mina systrars män, mitt fjärde syskonbarn och min andra kusin kunde inte vara med för de gjorde andra saker. det var jättekul att träffa delar av sin släkt som man inte ser allt för ofta.
idag har jag varit och klippt håret så nu är det mycket kortare igen inför sommaren så det inte blir så varmt för mig eftersom håret är mycket tjockt på mig.

Svar: Vad kul du verkar ha haft på släktträffen! I kväll ska laxeras, ska ta bort en polyp i tarmen i morgon!
Kattägare

2014-06-15 @ 19:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0