Idag har det varit koloskopi

 
Upp tidigt och fortsätta att laxera och dricka två glas/timme. Kl 13.40 åkte jag till Södersjukhuset.
Jag skulle ta bort en polyp. Äntligen!!! Läkaren letade och letade efter polypen, men hittade ingen!
Den hade ramlat bort av sig själv.
 
Läkaren frågade på skoj om jag inte kunde komma oftare, så han fick praktisera på mig för jag var så lugn sa han. Bara jag slipper laxera så sa jag.
 
Jag köpte sallad med mig hem från sjukhuset,
 
När jag kom hem såg jag att Carinas orkidéer hade kommit! De planterades.
 
Sedan kom fem kassar från Cooponline.
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Va bra att han ingen hittade :)
Kul och få nya blomskott.
Kram!

Svar: Ja, den hade åkt ut av sig själv! Den fanns där som liten förra hösten. Ja, vi skulle byta blommor. Jag ska få ett rött Hibiskusskott original av en tjej i EP-gruppen (hon är med i i gruppen "Byta växter" mot en likadan lila Hibiskusskott som hon ska få av mig.
Kram!
Kattägare

2014-06-16 @ 20:21:26
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0