Idag kom dottern med familj hem från Hälsingland och jag har varit på fotvård.

 
Jag tittade av en händelse på almenackackan idag kl 13.30.
 
Då stod det att jag skulle vara på fotvården kl 14.15! Då blev det bråttom!
Jag går på medicinsk fotvård för min psoriasis och betalar 100:- högst, men jag har frikort hos läkarna till januari 2015, så tills dess är det gratis.
 
Sambon skjutsade mig och hämtade mig.
 
Sedan kom dottern med familj förbi och hämtade upp posten, som vi hämtat hos dem när de varit i Hälsingland.
 
Min gula Hibiskus har blommat idag, Sätter in några bilder från utanför fotvården och Hibiskusen!
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 Taget från ingången till servicehemmet
Servicehemmet där fotvården ligger!
Blommor vid servicehuset.
Kunde inte låta bli att ta kort på denna bil där det står: Gör varje dag bättre!
Hibiskusken

Kommentarer
Postat av: Frida Ehn(25frida) från grattisbio

Hej!
jag har haft en veckas semester och är inne på min andra vecka av fyra nu. förra veckan var jag tillsammans med min kille i stockholm hos honom och vi gjorde mycket roliga saker som att åka färja till och från djurgården och titta på museer och gick runt på djurgården och så har vi ätit och druckit mycket gott och så har vi handlat billiga saker och kläder i kungens kurva och i Farsta och köpt födelsedagspresenter till mina systrar som fyller år här i juli och augusti och till min ena systers man som fyllde år i början av juli.. nu är vi hemma hos mig i karlstad igen och tar det mest lugnt och ska åka två dagar till mina föräldrar och vattna alla deras blommor och ta in post och tidningar och plocka hallon och körsbär i deras trädgård medans mina föräldrar och min ena syster med familj är på semester denna vecka i sälen

Svar: Ni verkar ha hunnit med mycket i Stockholm! Det blir inte likadant när man bor här, man tänker att alla sevärdheter ligger kvar ändå omkring en. Jag har inte varit i Globen än sin gång! Sambon har varit där och sett en ishockeymatch med en granne och jag tror att det var där han och dottern såg Brittney Spears. Dottern har varit där med sin mormor när hon var liten och och såg nog Holliday on Ice och en popfestival som jag bjöd henne och hennes kompis på. Då kom det kändisar från hela världen. De satt i publiken när de inte sjöng och naturligtvis bredvid dottern och hennes kompis! Till Farsta går man mest när man ska till läkaren/apoteket, men det finns många affärer man snubblar in på, på vägen. Posten var vi och hämtade hos dottern två gånger när de var hos dotterns svärföräldrar i Hälsingland. Vad gott att plocka bär! Idag har det mest regnat på eftermiddagen här. Tror jag ska skriva en blogg, det var ett tag sedan!
Kattägare

2014-07-14 @ 18:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0