Min födelsedag den 13/1-14

 
Började med att när Posten kom, fick jag ett jättefint kort av Marita (Snojbi), som också fyller år idag.
 
Sedan kom svärmor med ett presentkort på vårat centrum (som det finns 150 butiker i), svärfar var förkyld tyvär.
 
På eftermiddagen kom dottern med barnen. Vi fikade, de hade rester av tårtan med sig och vi hade en liten Princesstårta. Då fick jag maskinkaffe, bestickkorg, två vita fönsterlampor och sedan ska det komma något på Posten i veckan.
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Stort GRATTIS på din födelsedag!!

Svar: Tack! Men den slutade inte så roligt, Peter svimmade vid 20-taget med ordentliga magsmärtor och måste åka in med ambulans!
Kram!
Kattägare

2014-01-13 @ 18:58:10
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Lotta

Grattis på din dag!
Kram!

Svar: Tack! Den slutade inte så kul. Peter svimmade och måste åka in med ambulans vid 20-taget, med ordentliga magsmärtor!
Kram!
Kattägare

2014-01-13 @ 20:26:15
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se
Postat av: Anette

Vilken fin bild på dig! :) Du har glimten i ögat ;)

Men oj vilket tråkigt slut på födelsedagen!! Hur har det gått??

Varm kram från ett kallt o snöigt Motala!
<3

Svar: Jag retar mig på min puckelrygg och dåliga hållning sedan jag var liten! Men på min födelsedag måste jag vara med kort! Sambon kom hem 3.30, hjärttabletterna var för starka. Han skulle halvera dem till 50 mg. Jag äter samma medicin för Blodtrycksfall med styrkan 75 mg!
Det är nog kallt här också, men har ej varit ute idag!

Kram! <3
Kattägare

2014-01-14 @ 15:00:23
Postat av: ingbac44

Hoppas Peter mår bättre nu. Grattis på din dag.

Svar: Ja, tack! Han kom hem 3.30. Skulle halvera hjärtmedicinen. Han äter 100 mg/dag av den idag och ska äta 50 mg. Jag äter samma medicin 75 mg för Blodtrycksfall! Det tycker jag är lite högt. Jag funderar på att börja med en blogg om Hälsa också. Undrar om man får mycket läsare då? Vad tror du?
Kram!
Kattägare

2014-01-14 @ 15:36:43
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0