Jaha, så missade man en födelsedag då!

 
Min måg fyllde ju 30 år i veckan som gått och firade den idag, med 25-30 gäster.
Tre åtmistonde var sjuka, jag bl a. Men det var ju smörgåstårtor som och vanlig tårta,
som dottern skickade hem. Hoppas att jag får behålla dem!
Sambon var ju där och tog lite kort. De val i en sal som de hyrt alldeles intill deras hus.
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 Smörgåstårtor, Räkor och Rostbiff
 
? sambons pappa o mamma
 
Anton
 
Sysslingarna till Anton och Melker, Klara 1 år i knät och Moa, snart 4 år i januari
 
Lennox, 1 år, bor i samma område
 
 
slutligen "kaffebrödet" jordgubbstårta m m!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj vad mycket gott att fika. Synd du är dålig och inte kunde vara med men hoppas sambon tar med sig lite tårta hem så du i alla får smaka på det goda.
Kram & Krya på dig!

Svar: Ja, det gjorde han, eller dottern packade ihop av bägge smörgåstårtorna och hennes kusin packade ner jordgubbstårtan. Men jag vet ju inte om det maginfluensa eller tarmsjukdomen som spökar! Tittade du i gruppen som jag länkade till dig om din operation?
Kram!
Kattägare

2014-01-11 @ 16:49:05
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0