Idag har vi haft besök av eb återförsäljare för Aloe Vera

 
Idag har vi haft besök av en återförsäljare från Aloe Vera som jag har kontaktat i veckan.
 
Hon var så trevlig och pratsam och vi ser nästan till hennes hus härifrån.
 
Jag fick ju 1 liter Aloe Vera Forever, smak Gel i födelsedagspresent av dottern. Det är en juice som ska vara bra för min tarm.
 
Hon kom med två andra smakprover, persika och någon mer. Jag bad henne ta med en tandkräm också, för jag blöder lätt i tandköttet av alla mediciner som jag äter. Den hette Bright.
 
Det var jag som frågade mig fram efter produkter, hon försökte inte att pocka på mig något!
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
Jag lägger upp bilder på tandkrämen, den juicen jag fick i födelsedagsedagspresent och den juicen jag köpte (Persika, den är den vita)
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas produkterna ska hjälpa dig.
Kram <3

Svar: Tack! Lotta, det hoppas jag med, men juicen smakar f^n! Så den måste göra nytta!
Kram!
Kattägare

2014-01-29 @ 18:37:10
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se
Postat av: Onkis

Jag har druckit dessa juicer för flera år sedan, och kommer ihåg att dom inte alls smakade gott, hoppas att dom hjälper dig.
Kram!

Svar: Kommer du ihåg vilken smak du drack och varför?
Kram!
Kattägare

2014-01-29 @ 22:17:55
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Onkis

Drack detta för flera år sen och vad jag kommer ihåg så smakade dom inte alls gott.
Hoppas att dom hjälper dig.
Kram!

Svar: Ja, man måste försöka iaf!
Kram!
Kattägare

2014-01-29 @ 22:18:55
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0