Idag har jag varit på Södersjukhuset

 
Idag var jag hos min tarmläkare på Södersjukhuset. Det var ett år sedan sist, man ska ju träffas en gång om året om man inte får skov. Men som tur är har ju tarmen hållt sig lugn!
 
Sedan jag bytte medicin har även medicin, har även febern släppt! Lite förkyld bara för värmen och varmvattnet har varit avstängt i två dagar p g a underhåll i fastigheten.
 
Kl 14 kom svärföräldrarna med semlor, en blomma som jag aldrig har sett förut. Vet ni vad den heter?
Sambon fick en tröja också!
 
Ha det bra resten av dagen!
 
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: PJAK/Anna

En art av primula.

Svar: Tack! Den är5 fin!
Ha det bra!
Kattägare

2014-02-08 @ 10:32:22
URL: http://pjaksliv.blogspot.se
Postat av: frida ehn(25frida)

Hej!vad bra att det är lugnt med din tarm och nya medicinen fungerar så du slipper feber.
Roligt att ni har haft besök och fått en fin blomma. Man blir alltid glad när man får något utan någon speciel anldedning. Kram

Svar: Ja allt var bra den dagen! Nu ska jag skriva en blogg om vår dotters födelsedag som vi just varit på! Kram!
Kattägare

2014-02-09 @ 12:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0