Idag har vi hunnit med mycket redan!

 
Sambon var till apoteket och till Konsum och handlade lite.
 
Sedan kom dottern med söner, vi satt och pratade en stund, pojkarna lekte lite med leksakerna.
 
Sedan åkte alla utom sambon till centrum. Där började vi med apoteket (dottern skulle handla lite där).
 
Sedan lämnade jag tillbaks en massa glasögon till Spacsavers, som skulle till utlandet till välgörande.
 
Efter det vart det leksaksaffären BR, som låg vägg i vägg.
 
Efter det köpte vi hårfärg till mig. Sedan in till bokhandeln, där dottern skulle köpa lite till företaget.
 
Sedan åkte vi till Plantagen, där köpte jag en vit orkidé för medlemspris, tre ytterkrukor, tre vita plastkrukor med fat och en spaljé.
 
Till sist åkte vi till Konsum och handlade lite till!
 
Ha det bra i värmen!
 
KRAM!!
Melker (lite febrig) och Anton bland leksakerna!
Mina nya läsglasögon och långsynta med prisma i, i vänstra glasögat.
Vit orkidé från Plantagen
Spaljén till Hoyan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0