Idag var Jennifer och jag på Ö & B och mest Påskhandlade

 
Idag var Jennifer och jag på Ö & B och påskhandlade lite.
 
Lite godis till oss, Peter fick påskägg och jag köpte skumtomtar och en chokladkaka!
Sedan köpte jag en leksaksmotorcykel var till pojkarna. (I stället för godis!)
Jag köpte också marschaller, på skärtorsdagen är det 18 år sedan min pappa dog!
 
Det var så skönt att komma ut lite för vi har bägge begåvats med sambo som inte gillar att gå i affärer.
Men vi har ingen brådska.
 
Jag lägger ut en bild på motorcyklarna och Peters Påskägg.
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka fina saker du köpte.
Kram!

Svar: Ja, men mycket mer! Det är så kul att komma ut lite! Bättre med leksaker än godis tycker jag, när Anton inte fyllt tre år änsin gång och Melker är 1 år och åtta månader!
Kram!
Kattägare

2014-04-13 @ 21:13:14
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se
Postat av: Frida Ehn(25frida) från grattisbio

kul att ni kunde komma ut och få lite handlat.. fina leksaker du köpte till Anton och Melker..
på påsk ska två av mina syskonbarn som jag träffar då få lite godis och en varsin peng av mig i sina påskägg och sen ena syskonbarnet också få en födelsedagspresent i efterskott av mig och min kille för han fyllde 7 år i mars. träffar inte mina syskon med familjer så ofta när jag bor i värmland och dom bor utanför göteborg.. blir bara nån gång ibland när jag följer med mina föräldrar dit eller dom kommer till värmland och hälsar på..

Svar: Jag skulle också vilja bo på landet, men det går inte så bra när man inte har körkort och inte får ta det p g a EP:n. Ska försöka att komma till andra sidan stan på skärtorsdagen. Där ligger min pappa på en kyrkogård och på skärtorsdagen har han varit död i 18 år.
Kattägare

2014-04-14 @ 06:46:38
Postat av: Frida Ehn(25frida) från grattisbio

jag har heller inte körkort. men jag åker mycket buss till och från jobbet. jag bor i karlstad i värmland och det tar bara 20 minuter med buss. sen brukar jag gå mycket också och då tar det 30 minuter från mig till stan.. jag åker mest bil när min kille är hos mig. jag och min kille ska åka till en kyrkogård på andra sidan stan hos mig på långfredag och sätta ljus på en minneslund för min farfar, farmor och morfar och för min killes mamma och pappa.. min killes pappa dog när han var 4 månader gammal och hans mamma dog för 2 år sen snart...

Svar: Jag har ju Färdtjänst och hade det även när jag arbetade! Ja vi får besöka de som vi inte har kvar i livet i Påsk. Det blir nog pappa och mormor och morfar på en annan kyrkogård. Ha det bra!
Kattägare

2014-04-15 @ 06:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0