Man får inte vara sjuk för att besöka vården!

 
Igår ringde jag och frågade när nästa tid fanns till min husläkare, I morgon kl 11.30 sa hon.
 
Jag åkte dit då. Men då sa de i receptionen: Det är i morgon du ska vara här 11.30!
 
Samtidigt kom en farbror till andra kassan och sa att han hade fått tre kallelser som redan hade varit!
 
De tyckte att jag skulle vänta till eftermiddags-Dropin om två timmar! Det orkade inte jag, på dessa hårda stolar. Min sambo kom och hämtade mig och skjutsade tillbaks mig.
 
Jag fick en tid till min vanliga husläkare. Jag ville ha en remiss till röntgen för jag har så ont i svanken!
Men han hann ju inte göra något på fem minuter, bara skriva ut Alvedon!
 
Man får inte vara sjuk för att besöka vc/sjukhus!
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej!
Så jobbigt att ha värk! Ont i svanken kan ju bero på så mycket....Hur man sover, sitter eller om man har blivit allmänt svag i muskler, inflammation osv. Hoppas du får en ordentlig undersökning snart!
Har du fortfarande feber o virus??
Nu har jag Adventspyntat lite här o var :) Blev så mysigt.
Imorgon åker vi en sväng till Örebro och hälsar på dottern :)
Ha en fin 1:a Advent o var rädd om dig!
Kram <3

Svar: Ja, jag skulle vilja få ordning på den här sjukstugan i mig också! Jag är inne på 12:e veckan med virus och feber. Idag har jag varit hos hos tandläkare och läkare! Ha det så bra! /Kram! <3
Kattägare

2013-11-29 @ 14:35:04
Postat av: ingbac44

Nej du, inte ska man vara sjuk för att söka vård för det orkar man inte och jag har funderat varför dom har satt in trästolar i väntrummet på akuten hos oss. Det är väl för att man ska gå hem istället för att vänta en hel dag.

Svar: Det var inte trästolar, men hårda plaststolar!
Kram!
Kattägare

2013-12-01 @ 11:13:06
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0