Idag har sambon bytt däck på bilen

 
Idag bytte sambon däck hos en firma. De tog 180:-, de har höjt priset sedan vi började byta däck där. Då kostade det 150:-! Billigast i stan tror jag!
 
Sedan kom ett bud från Konsum med varor som vi beställt på internet. Vi fick standardmjölk i stället för mellanmjölk som vi beställt. Så det behöver vi inte betala för!
 
Idag går jag in på 12:e veckan med virus, feber och förkylning! Inge roligt!
 
Men katterna bara latar sig!
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Linda K - Hemma hos Klintons

Usch då, att ni aldrig blir piggare :( . Hittar ingen prenumerationsknapp men jag vet inte riktigt hur det fungerar på blogg.se. Kram Linda

Svar: Nej, jag hittar ingen heller, men om du vill, kan du ju lägga upp min länk på din blogg, som de andra gör, eller om du ser den på Bloggken på Fb?
Kram!
Kattägare

2013-11-27 @ 14:33:07
URL: http://houseofklinton.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0