Tandhygienisten

 
Idag skjusade sambon mig till tandläkaren, till tandhygenisten.
 
Det gick på mellan 7-800:-. Jag hade fel kort med mig, så jag kunde inte betala, fick en faktura i stället.
 
Sedan gick jag till apoteket och köpte tandtråd,
 
Sen skulle jag köpa ett par vita plasskor, men det fanns bara likadana som jag hade med blixtlås där bak.
 
Sedan började jag få små EP-anfall, då märkte jag att jag inte hade mobilen med mig, så jag kunde ringa sambonj!
 
Jag gick in i tre affärer och sa att jag hade små-EPanfall och undra om jag kunde få ringa hem, så min sambo kunde komma och hälsa mig. Nej det gjjorde de inte av princip sa de.
 
Äntligen när jag kom till Expeditionen vart det liv i luckan och de frågade om jag hade medicin med mig! De ringde upp sambons mobil.
 
Han kom direkt!
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Svagt gjort att du inte fick låna någon telefon. Tur det gick bra till slut.
Kram!

Svar: Ja ibland tror de att de tar pengar ur egna pengar! :(
Kattägare

2013-06-17 @ 21:50:34
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0