Fint väder

 
Det är så fint väder här i Stockhokm, men det är inte bra att gå ut med feber.
 
Tänk om man träffar någon pratglad granne så, det finns det gott om, så står man
där som en ett fån (som vanligt), men nu kan man inte svara heller!
 
Telefon ringer, sambon sover, han somnade kl 4.00!
 
Hostmedicin, halstabletter, honungste äter och dricker jag. Nu har det höllt på en
vecka!
 
Detta är faktiskt till salu, eller gratis!
 
Det är inte mycket att blogga om när man är sjuk och går inom fyra väggar. Sambon
är också sjuk, men har bara feber.
 
Sätter ut ett kort på äldsta barnbarnet, som fyller två år den 17/6, vad tiden går!
 
Ha en bättre dag än vad jag har!
 
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: ingbac44

Inte klokt vad tiden går fort. Redan 2 år. Nu får ni krya på er så ni kommer ut i det fina vädret.

Svar: Verkligen, det är det jag brukar säga, det är på barnen man ser hur fort tiden går! Tänk om man kunde krya på sig ändå! Jag tycker bara att jag varit sjuk i hela livet! Det började på sjukhus i 5-årsåldern.
Kram!
Kattägare

2013-06-07 @ 15:33:53
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44
Postat av: Lotta

Det är så tråkigt att du inte får vara bra och må bra. Krya på er kramar från mig!

Svar: Ja, det är inte roligt att vara inne hela tiden! Tack för att du tänker på mig!
Kram!
Kattägare

2013-06-07 @ 16:59:46
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0