Jag och min katt Flisan

 
Vi har ju två katter, Flisan, 6 år som är "min" och Smulan som är 2 år och mycket busig, som min sambo har blivit tilldelad.
 
Flisan är sköldpaddsfärgad och Smulan är cappriccinofärgad.
 
Jag har ju skov i min tarmsjukdom nu och förlorar vätska när jag får springa på toa oftare då.
Dessutom slarvar jag med att dricka, så jag fick dricka extra mycket (kunde inte gå själv till
toa, min sambo fick stödja mig).
 
Min katt Flisan hade det jobbigt i fredags, då jag fick gå toa 15-20 ggr. Hon sitter jämt utanför
och jamar när jag är på toa! I fredags satt hon hela dagen, även om jag inte var på toa. Hon tyckte
väl inte att det var någon idé att gå därifrån!
 
I morse hade Smulan släpat fram dörrmattan bredvid toan till henne, fast jag inte alls springer så
ofta nu!
 
Ha en bra dag!
 
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Ni har 2st jättefina katter.

Svar: Tack!
Kram!
Kattägare

2013-07-21 @ 14:28:27
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: ingbac44

Hon tänkte väl ligga mjukt på mattan medan hon väntar på dig

Svar: Ja, men det var Smulan som släpade fram dörrmattan till Flisan, som är min katt och jämt jamar när jag är på toa!
Kram!
Kattägare

2013-07-22 @ 11:53:56
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0