Det var den semestern det.......

 
Vi skulle ju åkt till Öland igår med dottern och hennes familj.
 
Men det ville inte mina sjukdomar. Fick skov i tarmen i förra veckan + feber
med förkylning.
 
När jag har något i kroppen, får jag lätt små EP-anfall och jag tror att jag hade
ett stort anfall en natt.
 
Sedan har jag börjat fått hemskt ont i lederna i fingrarna från psoriasisen.
Den läkaren sa att jag kunde be att min distriktsläkare kunde skriva ut recept
på Voltaren. Det har jag hört att man kan få magsår av och är absolut inte bra
för min tarm!
 
Dottern med familj åkte ensamna till Öland i a f.
 
Ha det bra!!
 
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tåkigt att ni inte kunde följa med.
Sköt om dig.
Kram!

Svar: Tack det ska jag göra!
Kram!!
Kattägare

2013-07-16 @ 19:49:23
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se
Postat av: Therese

Men fy vad tråkigt att vara sjuk så där hela tiden. Å få ställa in saker sådär.
Vi är hemma nu igen. Det var roligt att vara i Sverige men det var intensivt. Det känns i kroppen nu....
Ta hand om dig! Kram Therese!

Svar: Ja, man kan inte bestämma saker från dag till dag inte. Var bodde du i Sverige? Hur länge ska ni vara i Sverige?`Tack jag ska ta hand om mig. Jag har haft kontakt med sjukhuset varje dag denna vecka. Igår var jag inte bra, men sjukhuset ville ha blodprover. De hade semester och lunch när jag kom, så väntetiden var 1½ timme!/Kram!!
Kattägare

2013-07-16 @ 23:29:15
Postat av: Anette

Men så tråkigt att du blev så pass dålig att du inte kan åka till Öland! Men sommaren är inte slut än :)
Ja, Voltarén ska man vara försiktig med när man har känslig mage o tarm. Borde väl finnas något annat läkemedel mot värk... Sen är ju alltid hälsofil o yogurt med nyttiga bakterier bra för hela mag o tarmsystemet :)
Var rädd om dig! Kram!

Svar: Ja, men jag har varit i kontakt med sjukhuset hela veckan, igår tog jag blodprover. Kom mitt i semestern och lunchen, så det tog 1½ timme. Att ta prov tog 2 minuter! Alla mina läkare har ju mina medicinlistor, så jag fattar inte att hon inte fattade det! Yoghurt äter jag nästan varje dag. Jag skriver recensioner på en annat forum också./Kram!
Kattägare

2013-07-17 @ 14:56:28
Postat av: Linda K - Hemma hos Klintons

Men åh vad trist. krya på dig. kram

Svar: Tack!
Kram!
Kattägare

2013-07-19 @ 09:49:40
URL: http://houseofklinton.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0