Idag var det besök på samma sjukhus som igår!

 
Idag åkte jag tillbaks till samma sjukhus som igår och lämnade tillbaks syremätaren och tog
med mig min CPAP-mask.
 
Ibland har jag ett andningsuppehåll/timme och ibland 16 andningsuppehåll/timme (antagligen
när det är glapp mellan masken och ansiktet).
 
När jag åkte hem åkte jag med en chaufför som gissade min ålder, han gissade 46 år!
 
Dottern var på ett industriområde med en kompis, där finns det en massa stora affärer.
Bland annat Elgiganten, där de säljer kaffekapslar till våran kaffemaskin och hon var snäll
och köpte fyra paket till oss.
 
Ha en bra kväll!
 
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Häftigt då ser du yngre ut än mig som är 48 :)

2013-01-31 @ 18:41:21
URL: http://www.necessities.info
Postat av: ingbac44

Grattis till åldern=)

Svar: Tack! Jag vet inte om det är roligt att bara bli äldre och dessutom vara sjuk på födelsedagen när det kom så mycket folk, Jennifer hade gjort en stor smörgåstårta, som jag älskar! Men när tarmen spökar, kan man inte äta sådant!
KRAM!!
Kattägare

2013-01-31 @ 22:26:44
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0