Igår var vi i centrum, dottern o jag

 
Vi var i centrum igår, jag, dottern, Anton och Melker.
 
Vi köpte kläder till Anton (Melker ärver Antons kläder), drack smothie och handlade lite mat.
 
Anton har kommit upp i den åldern när han ska hålla reda på alla.
Jag behövde gå på toa och glömde att säga något, mer än till min dotter.
Då började Anton att grina, han trodde att jag gick ifrån dem bara.
 
Likadant var det i Konsum när jag följde med en personal, så sa han på babyspråk:
Va e mrmr?
 
Sedan gick han mycket och höllt mig i hand i affärerna.
 
Det blir nog inte nog särskilt gjort idag.
 
Ha en bra dag!
 
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Vilken mysig dag ni hade.
Han va nog rädd för att tappa bort mormor :)
Kram!!

2013-08-06 @ 15:09:24
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Lotta

Härlig dag ni fick tillsammans.
Kram!

2013-08-06 @ 15:56:45
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se
Postat av: Frida Ehn( 25frida)

hej!
vilken mysig dag det låter som du har haft med din dotter och barnbarna.. barn kan bli oroliga när saker inte händer på deras vis.. men framförallt är dom goa och mysiga när dom är små.
jag ska passa på att säga att jag tycker du har en fin och bra blogg och du har alltid så fina bilder i bloggen på dina katter, dotter med familj och mycket annat. kram kram

Svar: Tack så mycket för allt beröm! Barnbarnen o deras föräldrar är det man lever för! Det äldsta barnbarnet (Anton) har verkligen koll på vart alla är nu! Melker är så go´också!
Kram!
Kattägare

2013-08-07 @ 07:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0