Så underbart väder det är idag!

 
Nu känner jag mig mycket bättre från fyramånadersfebern med förkylning och tarmen är mycket stabilare
tack vare jucen G3!
 
Så jag och dottern åkte till centrum och handlade lite. Först tog de bort några länkar på min klocka på UR & Penn.
 
Sedan fick vi till Stadium och köpte gympadojor, tag tre, betala för två.
 
Jag köpte ett par gula gympadojor med snören och blixtlås på utsidan. Jennifer köpte likadana fast vita.
Sedan köpte hon ett par gympadojor till Anton (fast de blev gratis).
 
Vad länge sedan jag var i centrum, förutom när jag varit hos läkare, tandläkare och fotvård!
 
Det var så härligt att komma ut med dotter och barnbarn i solen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Glad jag blir att du orkade komma ut lite idag. Skorna är jättefina, vilken härlig färg nu ivår och till sommaren!
Kram!

Svar: Tack Lotta! Så käckt med blixtlås på sidorna också, tycker jag! Ha det bra!
KRAM!!
Kattägare

2013-04-05 @ 17:25:19
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Monicka Israelsson

Hej! Vilka fina vår skor!jag skulle oxå behöva nya skor till våren!Idag har det varit gött ute...gick bara i en skjorta och byxor till tvättstugan..:))Ingen jacka....:))Nu längtar jag efter mjukglassen.!kram.

Svar: Ja, de här skorna köpte jag på Stadium för 299:-. De finns i alla möjliga färger. Verkligen fint väder har det varit! Jag hade ofordradrade stövlar med korta skaft och ofordrad skinnjacka! Vad har du för nummer i skor? Jag hade 37 ända tills jag blev gravid, så nu har jag 40. Jag vägde 48 kg tills jag blev gravid, då gick jag upp till 63 kg. Sedan har det bara gått uppåt av medeciner, speciellt kortison! /KRAM!!
Kattägare

2013-04-05 @ 22:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0