Idag har jag varit i centrum

Jag var hos min distriktsläkare kl 9.20 och ville ha recept på allergispruta mot gräspollen.
 
Det tyckte inte han, det var inte bra för kroppen, det är ju kortison i den. Så han skrev ut tabletter
i stället. Då berättade jag stolt att jag hade börjat med en hälsojuice som hette G3. Det tyckte han
var jättebra, eftersom jag kände mig mycket piggare!
 
Sedan var jag nere på apoteket också och hämtade ut lite medeciner också.
 
Kl 13.00 ska jag tillbaks till Fotvården.
 
I Sthlm har det kommit lite snöflingor redan på morgonen!
 
Hoppas att ni har det varmare! Ha en fortsatt trevlig dag!
 
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: ingbac44

Någon sommarvärme har vi inte, men heller inget snöande.

Svar: Nej ingen vårvärme direkt heller! Ha det bra!
KRAM!
Kattägare

2013-04-08 @ 11:44:31
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44
Postat av: Lotta

Här skiner solen idag, men försvinner den så blir det riktigt kallt.
Bra att du fick medicin mot pollen!
Kram!

Svar: Vad skönt att solen skiner på er! Jag brukar både ta spruta, sedan -80 talet och medecin!
KRAM!!
Kattägare

2013-04-08 @ 12:42:33
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0