Lördag

 
 
Jag vaknade av telefon 9.45, inte bra. De lägger ju bara på innan man hinner fram och tarmen sätter
igång meddetsamma!
 
Men jag har suttit vid datan mest hela tiden för att beställa kort hos FujiFilm, som jag tycker är ett
mycket bra företag. Man kan få 50 eller 100 bilder gratis, bara betala portot som är 29:-!
 
Det var mest på Jennifers familj, men en del tog jag dubbelt av, så vi får kort också, men vi är mycket dåliga på att sätta in dem i allbum!
 
Sedan kom svärmor upp med lite jordnötter, coca-cola, leverpastej, frallor och varsin Bingolott till
oss i morgon!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är roligt med kort o vilket bra erbjudande att bara behöva betala portot.
Snäll svärmor du har!

Svar: Hej! Du kan gå in på Fujifilm.se och anmäla dig som ny mrdlem. De skriver på min sida att de vill att jag tala om för vänner att de finns!/KRAM!!
Jane Melander

2012-10-13 @ 19:15:17
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0