Idag har vi storhandlat

 
I natt har det snöat här, med fläckvis halka. Sambon fick skrapa bilrutan.
 
Sedan åkte vi och storhandla på Willys, så vi behöver bara köpa till mejerivaror och bröd.
 
När vi kom hem och skulle lassa upp alla varor, plingade det på dörren och där stod svärfar
och hade tagit ut antibiotika till mig. Han hade wienerbröd med sig och stannade och fikade
här!
 
Jag tror att jag måste börja med vinterkappa/fuskpäls nu, bytte till vinterstövlar från gymnastikskor iaf
 
Ha en trevlig fortsatt dag!
 
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Inge roligt med den här årstiden. Snäll svärfar du har.
Trevlig helg!
Kram!

Svar: Nej! Mikaela tyckte att det var roligt med snö, men jag skrev att det tycker nog inte din mamma! På med broddarna! Svärfar är jättesnäll! Han går ofta ärenden till oss! När han arbetade, arbetade han på Palmegruppen, lite tjatigt i längden! Ha en trevlig helg du med!KRAM!!
Jane Melander

2012-10-26 @ 13:13:54
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: ingbac44

Första bilden ser inte kul ut. Mycket har ni handlat i alla fall.

Svar: Nej, nu är det vinter! Vi handlade så mycket vi behövde, men vi får köpa till lite mjölk, yoghurt och bröd!
KRAM!!
Jane Melander

2012-10-26 @ 15:29:37
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44
Postat av: Monicka Israelsson

Hej! Oj vad ni handlat!!Ja jag har oxå skrapat is...funderar på om jag ska köpa en filt med blank yta som finns på mackar att lägga på bilen!!Ha en bra helg!Kram!

Svar: Kosta på dig en filt du! Det fick vi ju jag hratis när Panduro öppnade i centrum här och man handlade något. Det var i fleacematerial och någon renmototiv på! Nu har vi handlat det mesta i matväg, men har lite mer utgifter kvar, glömde att köpa Farsdagsmiddag om Jennifer med familj kommer, en svåger fyller 50 år i början på november, två kransar ska inhandlas till två gravar, en till All Hellgongonahelgen och en till min pappa som skulle ha fyllt 100 år den 6/11 i år. Sedan behöver Peter lite tjockare kängor.
Jane Melander

2012-10-27 @ 12:17:44
Postat av: Nett

Snällt av svärfar att komma förbi, hoppas att du nu mår bättre!

Svar: Ja, han är jättesnäll och hjälper oss när vi är sjuka! Han är 78 år och slutade på Palmegruppen när han slutade att arbetade! Jag mår inte så mycket bättre, eftersom jag har så många sjukdomar, men det finns många som har det värre än mig! <3
Jane Melander

2012-10-28 @ 12:22:31
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0