Idag har jag varit på olika ställen

 
 
Först när jag skulle gå ut, fick jag knappt på mig skorna, för fötterna hade svullnat så!
 
Sambon skjutsade mig till Fotvården, där jag hade tid kl 13. hon tyckte så synd om mig,
men jag har ingen känsel i fötterna.
 
Efter det gick jag till "Drop-in" på distriktsläkarmotagningen. Där fick jag väl vänta i c:a
två timmar. Läkaren skrev ut något vattenurdrivande tabletter.
 
Sen gick jag ner till apoteket o hämtade ut dem och lite annan medecin till mig o sambon.
 
Efter det kom sambon o hämtade mig. Vi åkte och hämtade ut en åkpåse till Melker som
jag köpt genom Tradera.
 
Nu ska jag äntligen duscha, underbart!
 
Vi har ätit djupfryst pizza, Gudfadern, som jag tycker är mycket god och sambon också.
 
Ha en bra kväll!
 
Glöm inte Efterlyst i kväll!
 
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: ingbac44

Hoppas du får sova om du ska äta urindrivande. Lycka till.

2012-10-17 @ 19:17:17
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0