Hemma igen från ett sjukhusbesök.

 
Nu har jag äntligen kommit hem från sjukhuset.
 
Bra service och sådant, men jag klarar inte alla blodprover och infarter som de sätter in.
 
Men jag fick reda på att jag var inflammerad i tjocktarmen upp till 50 cm. Det fick jag
kortison för,  Ska börja med 45 mg och trappa ner 5 mg/vecka. Så jag blir så rund om kinderna
OCH höfterna (ännu värre).
 
Sedan hade jag bakterier i tarmen, som jag fick antibiotika mot.
 
Dessutom fick jag byta tarmmedecin som jag äter dagligen!
 
Nu när jag har skov ska jag äta sex små portioner/dag.
 
Vi har varit på Huddinge sjukhus på förmiddagen också för min sambo skulle göra ett
Arbets-EKG.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0