Idag har vi hunnit med lite på förmiddagen också!

Första kom min sambos bror och hälpte att ta upp sommardäcken.
 
Sedan åkte vi till Jennifer med pirran. Hennes kompis var där också, de har också en son som
är född senare än Melker och heter Lennox.
 
Vi fick lite skålar och äggkoppar, som de skulle kasta. Men jag ville behålla dem, de kom härifrån från början!
 
Efter det åkte vi till den kyrkogården där min pappa ligger. Jag ville åka dit idag, för om han skulle ha levt skulle han ha fyllt 100 år idag! Han står längst ner på gravstenen och hette Sven Melander. Min farmor och farfar ligger där också bland annat! (Hildur och Gustav).
 
Ha en revlig fortsatt dag!
 
KRAM!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0