I morse var det fotvård

 
Klockan 6.30 ringde klockan. Det var jobbigt att gå upp så tidigt!
 
Sedan skjutsade min sambo mig till centrum, till fotvården, där jag skulle vara kl 8.00.
 
Jag kom 7.55. Alldeles kolsvart var det o ingen som öppnade när jag ringde på. Då satte jag mig på en soffa i korridoren. Klockan blev 8.20, utan att något hängde. Då gick jag till dörren igen, då var det fullt upplyst och hon kom och öppna. Då hade hon varit där sedan 7.00, men inte tänt upp, för då brukar de komma andra patienter och ringa på och fråga efter andra läkare i korridoren.
 
Sambon hade handlat på vägen hem. Det var modd med is under. Alla varor åkte ut, massor med människor, ingen hjälpte honom. Han vrickade till ena foten och fick ganska ont i höger fot!
 
Jag kom med i en kampanj i Buzzador med Dove lotion. En granne har redan fått en liten flaska.
 
Ha en bra kväll!
 
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Huuu så tidigt att kliva upp, Jag klev upp tidigt jag också då jag hade tvättstugan från morgonen.
Trist att ingen hjälpte din man. Hoppas hans fot svart är bra igen.

Svar: Ja, idag, Lucia, skulle vi till dottern och fika, men minstingen vaknade med vattkoppar! Det har min sambo haft (som är bättre i foten, tack!), men jag har inte haft det! Min sambo åkte över och fikade ensam!¨
KRAM!!
Kattägare

2012-12-12 @ 20:41:47
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0