Idag var det fullt upp från kl 7

 
Idag åkte vi till centrum, till apoteket och handla och hämtade ut lite.
 
Sedan till nästa föreort och handla mat m m för två veckor.
 
Kl 12 ringde dottern och sa att hon hade bara ett dagbarn som slutade kl 13.
Hon undrade om vi skulle åka till IKEA? Så skönt att gå med henne i affärer,
min sambo o hennes sambo gillar det inte. Småpojkarna var med.
 
Vi fikade där. Jag köpte ett blombord, galgar, förvaring, bräder m m. Vi var där 
nästan 4 timmar!
 
Ännu en härlig dag med dottern o barnbarnen! Fint väder, men bilköer för många slutade tidigt + tog studenten!
 
Tack Jennifer!
 
Kram!!
 
 Den gula enkla Hibiskusen slog ut idag.
Den rosa Saintpulian lite på sniskan.
Den rosa Taita Neeman /Hängsaintpulian) första knopp håller på att slå ut.
Den vita Saintpaulian.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mysigt ni har det tillsammans & vilka vackra blommor.
Kramar <3

Svar: Tack! Det finns inge underbarare än att komma ut med Jennifer med barn (våra sambon gillar ej att gå i affärer). Sedan längtar jag efter mina Pridesockor! (Fast de är för tidigt att använda!) :)
Kattägare

2015-06-06 @ 11:31:16
URL: http://nouw.com/lottashullerombuller

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0