Min födelsedag den 13/1-15

 
Jennifer med familj  kom och åt, av dem fick jag en kofta, kaffekaplslar, chokladaskar, sockor och näringspinnar till blommor (sambon var med på det också).
 
Svärmor och svärfar kom på kaffe, av dem fick jag pengar, dukar och en prydnadsvirkning.
 
Svågern kom också på kaffe, honom fick jag presentkort i Farsta C tillsammans med dotter och familj som inte kunde komma!
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 Johan, Anton, Melker och jag öppnar presenter.
Jennifer
Halva tårtan av hallon och blåbär.
Svärfar
Gunnar (sambons bror) och svärmor

Kommentarer
Postat av: Lotta

GRATTIS igen!
Vilken fin dag och fina/bra presenter du fick.
Tårtan ser jättegod ut.
Kram!

Svar: Ja verkligen en trevlig dag! Idag har vi varit på Plantagen o köpt tre Hibiskusar för pengarna jag fick! Såg du att jag la till dig i vår nyöppnade auktionsgrupp på krukväxter?
Kram!
Kattägare

2015-01-14 @ 11:00:30
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se
Postat av: Frida Ehn

Hej!
Hur är det med er? jag får säga grattis till dej i efterskott.. vad bra presenter du fick av alla..

Svar: Tack vi mår bra! Jag har ju en grupp på facebook som handlar om Dolda Sjukdomar. En frågade om Kristallsjukan, hon är ensam om den diagnosen av 411 st. Får jag lämna henne din mailadress? Idag har jag med två andra öppnat en ny grupp om auktioner för krukväxter! Hoppas att du mår något så när? <3
Kattägare

2015-01-14 @ 18:45:21
Postat av: Frida Ehn

med mig är det bra sen jag efter snart 5 månader sen opererade min mage. har varit på två återbesök för koll hur magen ser ut nu innuti och hu mitt ärr på magen också ser ut. ärret kommer att försvinna med tiden har det sakts. ibland har jag fått lite ont i magen när jag har grejat med saker som blir för tungt för mig men jag behöver inte längre vara orolig för att ärret eller något i magen ska gå sönder..
okej.. själv har jag inte Facebook så jag kan följa den gruppen där..

Svar: Vad bra att du mår bra! Du får gå med i facebook, uti vida världen och se mina inlägg och grupper! :)
Kattägare

2015-01-14 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0