Idag var jag hos läkaren och hemma planterade jag växter

 
I morse var jag till läkaren på vårdcentralen för han skulle skriva ut läkarutlåtand till min ansökan om Handikappsbidrag. Men det ville han inte, för han hade inte träffat mig förut! Nehe, då kan du väl kolla min förkylning som jag har haft i över tre veckor, jag fick ta blodprov och halsprov, men var helt frisk!
Då skulle han kolla mitt sår, då sa han bara att det läker fortare om jag inte har plåster på!
 
När jag kom hem planterade jag Hibiskusfröerna i krukorna i de små växthusen! De fick flytta till matbordet, som står vid fönstret!
 
Har fått två Traderaauktioner sålda också, en svart/lila T-shirt och en läderjacka.
 
Ha bra torsdag!
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0