Idag har vi varit i centrum och uträttat lite

 
Klockan 13 var vi i centrum. Jag o Ann-Katrin (fb-vän), skulle mötas o byta blomskott.
 
Sedan gick vi till Dressman och köpte en jeansskjorta till sambon. Sedan till Kappahl och köpte två par tjocka tights till mig samt en långarmad tröja. Sedan blev det Subway, men det tog vi hem och åt.
 
Sedan blev det massplantering och mitt i allt kom tre Palettblad, som jag hade vunnit på en auktion på Tradera.
 
Den rosa Hibiskusen hade slagit ut också!
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 Rosa Hibiskusen.
Vardagsrumsfönstret
Blombordet
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så mycket fina blommor du har.
Mackorna på subway är supergoda, jag brukar handla där i bland på söndagarna o ta med till bingon.

Jag gillar inte heller serien ensam mamma söker.
Kram!

Svar: Ja, jag hoppas att de växer på sig till nästa år också! Vi verkanr ha samma smak när det gäller TV-progran. Smartare än en 5-klassare tycker vi ju om bägge två också. Dobidoo gillar jag med!
Kram!
Kattägare

2014-09-24 @ 22:10:42
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0