Nu var det länge sedan jag skrev

 
Jag har inte kommit in på internet mellan söndag och onsdag natt. Sedan var det nästan 800 mail att ta reda på. Auktioner på Tradera hade gått ut på växter, men på två dagar var mailen avklarade och växterna postade, de var betalda. Jag var hos svärfar i tisdags och tittade på hans data på det viktagste. Då var det sju stycken som stod och ville in i min grupp!
 
Vad handikappad man blir utan internet!
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 Flisan sitter och tvättar sig.
Smulan solar sig framför växthusen.
Ena lilla växthuset med Hibiskusfrön.
Den andra lilla växthuset med Hibiskusen
Ett Palettblad, köpt på Facebook.
Ett Palettblad som köpt på Tradera.
Kameran fick vi tillbaks av svärfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0