Var till distriktsläkarmottagningen, apoteket och Plantagen

 
Jaha, så var man på en akuttid på vc. Jag har haft ett sår under vänstra skinkan (utan hud), det gör så ont när jag sitter, så jag har kört med airbagplåster hela tiden. När man kommer in ser man ett block med mitt namn, personnummer och ordet EPILEPSI! Jaha, vad söker du för då? frågade han och jag babblade upp det jag sökte för. Så sa jag: men jag vet inte om det kommer från Psoriasisen sa jag. Jaha sa han, har du fler sjukdomar frågade han? Ja, sa jag men epilepsi har har du ju redan antecknat ser jag sa jag. Ja vad mycket starka mediciner du äter för det sa han! Sedan har jag Ulcerös Colit, Högt Blodtryck o Blodtrycksfall. Han blev räddare och räddare. Han trodde att det var bakterier i såret. En skötare tog prover ur såret.
Beställde tid för omläggning av plåster på fredag igen och en tid till min läkare, som inte hade tid förän i mitten på augusti!
Sedan var vi på Plantantagen och köpte en ampel till Ingrids Blomsterkaktus och två begonier till gravarna och en bukett nejlikor till Minneslunden. När vi skulle betala var vi inte medlemmar helt plötsligt, men mail om extrapriser får jag!  Var även inne på apoteket o köpte C-vitam o Ahlsollösning.
Några bilder på det jag ut på Tradera!
 
Ha en fortsatt trevlig onsdag!
 
Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0