Idag har vi varit runt på kyrkogårdarna och sedan handlat lite!

 
Vi var till Minneslunden där mamma ligger. Det var ovanligt lite blommor där.
 
Sedan åkte vi väster ut, där pappa ligger och satte en begonia på den graven.
 
Efter det åkte vi till Nacka, där mormor och morfar ligger. Min mormor hade namnsdag idag, hon hette Elin. Där satte vi en Begonia också. 
 
Sedan handlade vi upp lite på Konsum.
 
Fredskallan har
 
Ha en bra fredag!
 
Kram!
 
 Här är Bromma kyrkogård, här ligger pappa.
Här är Nacka kyrkogård, här ligger bl a mormor och morfar.
 
 
 Fredskallan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hur är det med dej? Jag mår inte så bra och har ett tag haft ont i magen pågrund av några cystor. Så om 2 veckor ska jag operera magen

Svar: Usch! Det låter inge roligt! Hoppas att du blir bättre efter operation då. Du är väl sjukskriven nu när du har ont?Kram!!
Kattägare

2014-08-06 @ 15:51:43
Postat av: Frida Ehn(25frida) från grattisbio

Nej jag är inte sjukskriven nu.. läkaren jag träffade idag på sjukhuset och fick informationen av om att jag ska bli opererad tycker jag inte behöver vara sjukskriven nu eftersom jag inte är sjuk i övrigt än att jag har ont.. jag kan röra mig och göra saker fast inte lika fort och så när jag har ont.. bättre att jag blir sjukskriven sen när jag har blivit opererad tycker läkaren

Svar: Men var du inte sjukskriven när du hade ont då?
Kattägare

2014-08-06 @ 20:18:56
Postat av: frida ehn(25frida)

Förut var jag sjukskriven när jag hade öroninflammation i vänster öra. Nu ska jag jobba fram till 19 augusti och sen blir jag opererad 21 augusti

Svar: OK! Hoppas att det går bra då! Håller tummarna! :)
Kattägare

2014-08-07 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0