Idag kom det några blad med Posten och ut och handla

 
Det kom några Saintpaulablad idag med Posten, som jag vunnit på en Traderaauktion.
 
På efter middagen åkte vi ner till Konsum och jag var inne och handlade tre påsar, postade tre brev och hämtade ut ett paket.
 
Sedan åkte vi till apoteket och skulle hämta ut en medicin, det tog ½-timme!
 
Sedan åkte vi förbi svärföräldrarna, svärmor hade varit snäll och köpt Bingolotter till oss!
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 
Saintpauilabladen som kom idag.
Traderaauktion som jag har ute, läderjacka i storlek 44.

Kommentarer
Postat av: frida ehn(25frida)

Vad kul att ni har fått bingolotter av eran svärmor. I morgon ska jag opereras. Är lite orolig för jag tycker det är jobbigt att vara på sjukhus

Svar: Håller tummarna för dig vännen i morgon! <3 <3 <3
Kattägare

2014-08-20 @ 18:49:19
Postat av: frida ehn(25frida)

Hej! Jag ligger på sjukhuset efter att dom har opererat bort äggstockarna och lite vävnad runt tarmen

Svar: Det låter inge kul! Var du beredd på en sådan operation? Varför tog de bort äggstockarna? Har du någon tarmsjukdom? Vila nu och försök krya på dig! STYRKEKRAM! <3 <3 <3
Kattägare

2014-08-24 @ 22:00:33
Postat av: frida ehn(25frida)

Ja, jag var förberädd på en operation. Dom tog bort äggstockarna för jag hade fått cystor på dom som tjejer lätt kan få.

Svar: OK! Hur känner du dig nu då? Jag har blivit gruppchef för en grupp på Fb (i söndags) som heter "Dolda sjukdomar". Krya på dig nu!
Kram!
Kattägare

2014-08-26 @ 17:59:56
Postat av: frida ehn(25frida)

Jag har fått komma hem till mina föräldrar efter utskrivningen från sjukhuset. Måste ha mycket hjälp för jag har ont och får inte göra nåhnt somtanstränger magen

Svar: Vad skönt att bli ompysslad när du har så ont! Det är du väl värd! <3
Kattägare

2014-08-27 @ 05:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0