Det var länge sedan jag skrev, lite rapportering.

 
Har varit förkyld och haft feber.
 
Men har ju blivit admin för en grupp nu, som tar lite tid.
 
Vi frosta av frysen idag och gjorde ren den, Smulan undrade mycket vart all mat hade tagit vägen!
 
Några Saintpaulablad kom, som jag köpte på Tradera.
 
De har putsat fasaden, vilket Flisan tyckte var intressant!
 
Ha en bra kväll!!
 
Kram!
 
 Saint Paulabladen.
Så här kommer blommorna att se ut när de blommar!
Smulan undrar vart maten tog vägen! :(
Flisan tycker att det är stora fåglar som ute och flyger!
 
 

Kommentarer
Postat av: frida ehn(25frida)

Okej. Jag har fortfarande lite ont i såren på magen efter operationen. Men nu har det också börjat klia. Kan inte klia så mycket för jag har stygn kvar som ska tas bort snart på vårdcentralen

Svar: Ja, det brukar klia när sår läker! Försök att ha en trevlig kväll! <3
Kattägare

2014-08-29 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0