Jaha, så var vi sjuka igen med feber och förkylning!

Så var vi sjuka igen med feber och förkylning!
 
Men viktigast var att vi var friska igår på vår dotters födelsedag!
 
Idag är hon med pojkarna och svärföräldrarna i Örebro och grattulerar dotterns svägerska
som fyllde år den 7/2.
 
En annan kompis till oss är och grattulerar sin son, som fyllde år den 8/2.
Vi träffades på BB!
 
Mamman och min sambo är uppväxta i den förorten som vi bor i nu! Hon har en duktig
dotter också, som började spela fotboll i Liverpol den 7/2!
 
Ha en bra kväll!
 
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Hoppas du snart bli fri från alla förkylningar! Kram och krya på dig :)

Svar: Tack! Men jag har ju "Virus" och har haft det i sex veckor! Hur mycket kostade ansiktsmasken du köpte? :)
Kattägare

2013-02-10 @ 19:19:32
URL: http://www.necessities.info
Postat av: Ingalill

Den kostar en tia, brukar köpa när jag är i Ullared. Annars kostar de femton kronor. Denna var med antiseptisk för finnar

Svar: OK! Hit ringde de o frågade om jag ville ha sex st gratis! Då frågade jag om det är någon idé när man fyllt 60? Det är aldrig för sent sa hon! Om jag fortsätter skulle jag få sex st o det skulle kosta 199:- varannan månad.
KRAM!!
Kattägare

2013-02-14 @ 16:00:02
URL: http://www.necessities.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0