Det har varit mycket försäljare som har ringt den sista veckan

 
Den här sista veckan har det ringt tre olika Försälare!
 
Först ringde Tele2, som vi har abbonemang på mobilerna på. De ville att vi skulle byta
bredband, TV-abbonemang och hemtelefon till Tele2 abbonemang, samt få två hemtelefoner.
 
Men de blev dyrare än ComHem, eftersom vi inte betalar telefonabbonemang där, vi har allt
samlat hos samma bolag! Så slängde han på luren!
 
Sedan ringde Sveriges Energi, men vi har precis bytt abbonemang i denna månad, så det var
jag inte så sugen på.
 
I början på veckan ringde Tele2 igen och tyckte att vi skulle ha dem som abbonemang. Jag sa
att det var inte länge sedan de ringde och försökte få oss som abbonenter.
 
Sedan ringde Sveriges Energi igen och började rabbla igen (vi har varit kund hos dem förut, så
där hjälpte inte NIX heller).
 
Idag ringde ICA o ville att vi skulle ha lite Försäkringar där, men jag tror inte det, för de samarbetar
med Morderna försäkringar!

Kommentarer
Postat av: ingbac44

Ja, det är trist med alla som ringer, men jag har börjat säga att det är sambon som sköter allt och han är inte hemma.

Svar: Här är det tvärsom! Endera så svarar jag, då har de kommit rätt säger de. Annars svarar Peter och då säger han att det är jag som har hand om det och det stämmer ju också, för det är ju jag som står på alla papper. Frågar inte försäljarna när sambon kommer hem då? /KRAM!!
Kattägare

2012-11-01 @ 22:50:41
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0