Idag var det fika hos dotterns kusin

 
Idag var vi hos dotterns kusin och fikade. Härlig rabarberpaj fick vi och mycket mer kaffebröd (som inte jag orkade!)
 
Solen sken och hade roligt med sina sysslingar som är lika gamla, Moa 4 år och Klara 2 år (Melker och Klara fyller 3 år i höst).
 
Moa var sköterska och tyckte att jag var så sjuk att jag måste läggas in (har fortfarande patientarmbandet på mig!)
 
Ha det så bra!
 
Kram!
 
 Klara, Tobbe, Moa, Anton o Melker
Moa (lite av Anton), Melker.
Moa, jag, Anton, Melkers rygg och Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så gott med rabarberpaj, tyvärr så mår jag inte så bra på pajer efter min gbp-operation men det är så gott så ibland måste jag bara göra paj o äta lite.
Kramar <3

Svar: Ja, det var från egna trädgården alla frukter, så gott!
Kram!
Kattägare

2015-07-13 @ 21:58:56
URL: http://nouw.com/lottashullerombuller

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0