Besök på S:t Görans sjukhus

 
 
På eftermiddagen var jag på S:t Görans sjukhus för att de skolle kolla
masken och syremätaren, som jag hade på mig natten mellan fredag och lördag.
 
Då påstod hon att jag inte hade haft masken på mig den natten!
Så jag skulle få göra om det och hämta syremätaren en annan dag och lämna tillbaks den
en annan dag! Det sjukhuset ligger på andra sidan stan!! Så jag tiggde att jag åtminstonde
kunde få ta hem det igen och komma tillbaks med det en annan dag?
Ja, sa hon motvilligt, om du kommer med den 8.15 i morgon bitti!! Mitt i natten och rusnings-
trafiken!
 
Vad ska man upp så tidigt och göra när man kan få sova länge?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0