Jaha nu var det läng sedan jag skrev av olika olika orsaker

 
I onsdags opererade jag ena ögat. Jag såg suddigt efter och fick återbesök redan dagen efter i stället för i mitten av april. Ska dit den 28/3 också (på min sambos födelsedag.) De första dagarna såg jag en svart ring som hoppade med när jag inte satt stilla!
 
Igår kom vår älskade dotter med en fin presentpåse, med ett Krya-på-dig-kort, två chokladar (den ena hade Anton försökt att öppna) samt en påse godis!
 
Vi har bytt telefonabbonemang till Tele2 på hemtelefonen.
 
Ha en bra måndag!
 
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gullig dotter ni har, gott att få lite uppmuntran när man inte är pigg.
Kram!

Svar: Ja, hon har alltid varit så omtänksam och rädda om oss!
Kram!
Kattägare

2014-03-25 @ 13:20:13
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0