Idag var det besök hos husläkaren

 
Han hade en kanidat där som jag pratade med först om min hosta och feber.
 
Jag fick ta prover och hon skrev ut lite hostmedicin åt mig.
 
Fick även reda på från min tandläkare att om min sköra tand skulle gå sönder en gång till, så måste hon sätta dit en krona som kostar minst 5.000:-!
 
Idag fick hon reda på att om jag måste sätta dit en krona, skulle HSN betala den. HSN betalar när tanden gått sönder p g a ett EP-anfall, då får det inte finnas något caries i tanden! Men nu har den skött sig och den har suttit fast i över en månad!
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad bra om du kan få hjälp med tandläkaren kostnaden. Fy sjutton att det ska vara så dyrt att gå till tandis.
Så god & mumsig tårtan ser ut.
Kram!

Svar: Ja, det är ju en klassfråga om man har råd att gå till tandläkaren eller inte. Är mycket tacksam för ekonomisk hjälp jag får! Jag hade ingen bild att lägga in idag, hittade en gammal tårta!
Kram! :)
Kattägare

2014-03-31 @ 19:19:25
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0