Idag har vi pysslat med några krukväxter

 
Några krukväxter behövde ny större kruka och mer jord, väntar på två orkidéskott, så vi köpte jord och krukor till dem också på Plantagen!
 
Tre växter kastade vi som vi har tröttnat på. Jag märkte att vi hade tre växter från Maria Nova-vänner.
 
Om någon av er läser dessa, kan ni väl skriva om ni har någon några växter kvar från mig, som ni vunnit eller fått?
 
Två blommor, Blomsterkaktus och Flammingoblomma från Ingrid och Hängsaintpaula från Carina. Två Orkidér är på väg till Carina. Jag har skickat några blad av Hängsaintpaulan idag till henne och när någon Hibiskus behagar rota sig, ska hon få ett sådant skott också!
 
Ha en bra kväll!
 
Kram!
 
 Sprättiväg som jag fick av Marie som bara växer o växer. Förstår varför hon skickade den till mig. Men nu kastade vi den!
Blomsterkaktusen som jag fick av Ingrid, undrar om den ska hänga?
 
Den fina Flammingoblomman som jag fick av Ingrid!
 
Den fina Hängsaintpaulan som jag fick av Carina, jag tog några blad idag, den ser sorgsen ut idag, precis som om den saknar dem!

Kommentarer
Postat av: frida ehn(25frida)

Hej! Hur är det med er? Med mig är det bra. Jag jobbar mycket och sen grejar jag en massa hemma. Ska bli skönt när jag snart har semester

Svar: Jag har lite problem med ett sår under skinkan, där skinnet har lossnat, troligen p g a min Psoriasis. Går för omläggning hos distriktssköterskan. Kul att det är bra med dig och att du snart ska få semester! Ska skriva en liten blogg till nu.
Kattägare

2014-06-12 @ 06:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0