Idag har jag fått och handlat lite

 
Först kom en röd Hibiskus med Posten (ett skott) av en tjej i en sjukgrupp. Jag skickade ett lila skott till henne i början på veckan. Det fick hon idag.
 
Sedan kom fem Royal Blå Handdukar från Let´s Deal, som jag köpt för 299:-. De två minsta var 50 x 70 cm, sedan två liye större. Ett var ett badlakan på 80 x 140 cm, den ska dottern med familj få.
 
Sedan såg jag loppisar på Fb i vårat område. Bilar att sätta på väggen! Barnbarnen lever för dessa bilar!
De bodde så perfekt på våran gata, så jag tog en kvällsprommenad och köpte dem.
 
Sedan har vi sett årets första luftballong i kväll!
 
Ha det bra!
 
Kram!
 
 Det röda Hibiskusskottet
Anton o Melkers bilar
Luftballong

Kommentarer
Postat av: Onkis

Va bra när loppisen är så nära och dom hade något du ville ha :)
Kram!

Svar: Det var en person som bodde några hus längre ned, som höllt på att sortera ut leksaker. Hon hade satt ut dem på Fb Loppis/auktion i vår förort. Så vi chattade lite, men vi har ju aldrig pengar hemma, utan handlar på kort jämt. Så jag förde över pengar till hennes konto igår kväll.
Kram!!
Kattägare

2014-06-26 @ 17:59:58
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0