Lite har hänt de två sista dagarna

 
Igår var hyresvärden här och tittade på en liten vattenskada i köket. Jag ringde Folksam i förrgår om den och idag hade de satt in 750:- på mitt konto.
 
Sedan var jag hos eb ögonläkare för att kolla synen efter operationen. Man skulle titta på en lampa, men om man hade epilepsi skulle man se två st, men det gjorde inte jag. Så hon trodde inte på mig att jag hade epilepsi.
 
Idag var vi till dottern med familj och en kompis till henne var där. Vi skulle äta hamburgare, men jag kan inte äta varm mat i denna värme, så det blev sallad för mig!
 
I morgon ska vi på ett 75-årskalas inne i stan, men inomhus, hoppas jag!
 
KRAM!!
 Smulan gömmer sig för värmen!
Armband som jag skickat efter till Anton och Melker med deras namn och föräldrarnas telefonnummer om de kommer bort ute.
Icecoffe i värmen
Melker har badat i bassängen på altan med Anton (som inte ville vara med på bild).

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad skönt att det gick bra hos ögondoktorn. Skönt att veta att det inte är epilepsi.
Smarta armband du köpt till barnbarnen.

Fläkten som jag har köpte jag på claes ohlsson. när jag köpte den hade dom satt ner priset så jag betalde ca 400:- ordinarie pris kommer jag inte ihåg nu.
Kram!

Svar: Jag har ätit mediciner för epilepsi i över 44 år och haft många stora anfall och har fortfarande en del små, äter fyra olika mediciner dagligen för EP. Men har inte haft något stort anfall på över 10 år. Om du visste hur många ggr Peter fick hämta mig från arbetet och varje lördag morgon fick jag det, när det blev ändrad dygnsrytm. En gång slog jag ut tre tänder på arbetet. Jag tror att alla mina neurologer har sett mer på alla EEG än ögonläkaren såg på en kvart! En EP-medicin har jag slutat med under hösten/våren. Armbanden är mycket smarta tycker jag. Det var fler som tänkte skicka efter. Aha, min svåger köpte en liknande fläkt för några år sedan, då betalade han 300:- för den på Claes Ohlsson.Kram!
Kattägare

2014-07-24 @ 10:15:32
URL: http://lottashullerombuller.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0